Tens entre 16 i 29 anys i cerques feina?
Volem guiar-te i acompanyar-te cap al món laboral amb la nostra oferta formativa per a beneficiaris del Sistema Nacional de Garantia Juvenil. El Programa Integral de Qualificació i Ocupació (PICE) de les Cambres de Comerç ofereix un itinerari formatiu individualitzat amb l'objectiu de millorar les possibilitats d'inserció en el mercat laboral. Partim del teu grau de capacitació i millorem la teva qualificació tenint en compte les demandes de les empreses.
Si t'interessa formar-te amb nosaltres i fer-te un buit en el mercat laboral, aquests són els passos que has de seguir:
- Ser beneficiari del Sistema de Garantia Juvenil. Si encara no ho ets, pots donar-te d'alta sense cap cost a la Cambra de Comerç de Mallorca, sol·licitant cita prèvia a infopice@cambramallorca.com o al telèfon 971 71 01 88 (extensions 2229 i 2236). O si ho prefereixes, també pots inscriure't tu mateix telemàticament emplenant aquest formulari de la web de Garantia Juvenil.
- Donar-te d'alta en el programa PICE. Aquest tràmit pot realitzar-se presencialment o telemàticament. Sigui quina sigui la teva opció, el que has de fer és enviar un mail a pice@cambramallorca.com des del correu personal que hagis usat per a inscriure't en el Sistema de Garantia Juvenil sol·licitant l'alta al programa PICE i nosaltres t'indicarem els passos a seguir. Si tens qualsevol dubte sobre aquest procés o vols demanar una cita per a fer el tràmit presencialment, telefona al 971 71 01 88 (extensions 2229 i 2236).
- Una vegada estiguis d'alta en el programa PICE, la nostra orientadora laboral et cridarà per a atendre't individualment. Et donarà cita per a entrevistar-te presencialment si la situació ho permet o telemàticament i t'ajudarà a desenvolupar el teu perfil professional, oferint-te diferents accions per a millorar les teves possibilitats d'accedir a un lloc de treball.
- Ara ja sí, podràs accedir a un dels nostres cursos de formació!!!
Són cursos gratuïts per a l'alumne i poden fer-se en format presencial o en línia. Totes dues modalitats consten d'una formació troncal (65 hores), en la qual es treballen habilitats socials, competències digitals i anglès; i, d'una formació específica (màxim 200 hores) que et prepararà per a un lloc de treball concret.
>Pel que fa a la formació presencial, consulta la informació a l'agenda dels cursos amb inscripcions obertes actualment:
Per a més informació de la formació presencial contacta amb pice@cambramallorca.com
El programa PICE també contempla mesures d'acostament a les empreses com són visites a centres de treball i possibilitat de contractació.
També pots usar aquest formulari per a posar-te en contacte amb nosaltres i et cridarem al més aviat possible per a resoldre tots els teus dubtes.
El programa PICE està subvencionat pel Fons Social Europeu - FSE, el Servei Públic d'Ocupació Estatal - SEPE i el Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social.
Consulta els cursos amb actiu